Otázky na které se často ptáte…

Objednávky se snažíme vyřizovat co nejdříve. Každý pracovní den odpoledne odchází většina nenáročných objednávek na depo Zásilkovny, takže pokud máte zvolené doručení na výdejní místo, druhý den by objednávka měla být u tebe.
Příklad: Objednám ve čtvrtek do 12:00… pátek je objednávka na místě.
Mezi nenáročné objednávky patří dřevěné boxy, dárkové pytle, pivoňky a většina oblečení.
U náročnějších produktů jako jsou svíčky, počítejte 1-2 dny navíc… u obrazů a plakátů i 3 dny… jsou to produkty na míru a zaberou více času na přípravu i výrobu. Děkujeme za pochopení.

Ano určitě. Od společnosti Zásilkovna vám přijde e-mail, SMS nebo obojí s trackovacím číslem. 

Na sociálních sítích netrávíme celé dny. Pošlete nám mail na info@kreativnikluk.cz to bude jistější 🙂

Ano, zasíláme, ale bohužel poštovné zdarma při nákupu nad 700 Kč do zahraničí neplatí. Po Evropě vyjde poštovné na cca 200 Kč. Chcete zboží nechat poslat do jiné země? Napište nám e-mail a vymyslíme společné řešení.

Jsme obchod se zbožím na míru které je personalizované, proto nemáme dobírku v nabídce. Zákazníci mohou platit online přes platební bránu Stripe nebo klasickým bankovním převodem. Vy jako zákazník tak máte větší motivaci si objednávku vyzvednout a dárek, který byl vyroben s láskou se nám nevrátí a nevyjde nazmar. Děkujeme za pochopení.

Jistě. Volejte na číslo +420 723 933 530, posílejte e-mail – nejlépe v rámci několika minut nebo hodin. Ulehčíte nám tím práci.

Můžete, ale pouze v případě, že jsme objednávku ještě neodeslaly. Pak už to bohužel nejde. Pokud vám přišel e-mail o tom, že je balíček na cestě, je pozdě. Pokud vám nepřišel, napište nám, prosím co nejdříve e-mail. Pošleme vám co nejdříve instrukce.

Fakturu dostanete pouze na e-mail elektronickou formou. Jsme si vědomi toho, že se jedná o dárek, a tudíž přímo k zásilkám fakturu nepřidáváme.

Pokud nechcete okamžité odeslání, napište nám datum odeslání do poznámky před dokončením objednávky. Doba doručení se pohybuje v rozmezí 1–2 pracovních dnů.

Nemusíte mít obavy, dáváme na to pozor. Všechny produkty mají minimální datum spotřeby 3-6 měsíců.

Ano, možné to je. Pošlete nám kompletní seznam požadovaných produktů na info@kreativnikluk.cz a poté Vám zašleme cenovou nabídku.

Zkuste zkontrolovat Váš e-mail a telefon v objednávce, zda je správně zadaný. Pokud Vám od dopravce nic nepřišlo, kontaktujte nás.

Bohužel nemá. Naše produkty jsou dostupné pouze online a jen na našem e-shopu. Pokud je někdo z Jablonce a okolí, může si dárky po domluvě vyzvednout na místě kde máme sídlo zároveň s výrobnou.

Ano! Vše si musíme odsouhlasit e-mailovou komunikací. Finální podobu portrétu s Vámi budeme konzultovat, v případě úpravy náhledu máte 2 libovolné opravy zdarma.

Zavolejte nám na číslo +420 723 933 530 nebo napište e-mail na info@kreativnikluk.cz Uveďte číslo objednávky a důvod reklamace, sdělíme Vám instrukce jak postupovat. Ve většině případech od nás obdržíte reklamační kód. Stačí dojít na nejbližší výdejní místo Zásilkovny, nadiktovat kód a objednávka se nám vrátí na naše náklady. Za vrácení zboží nic neplatíte.

Slevové kódy mají vždy své podmínky. Podmínky pro uplatnění jsou uvedeny vždy u konkrétního slevového kódu.

Naše produkty můžete objednat buď prostřednictvím e-shopu www.kreativnikluk.cz nebo pokud si nevíte rady, zavolejte nám na číslo +420 723 933 530 a objednávku provedeme za Vás.

100% důvěryhodný. Stačí si přečíst sekci O klukovi. Zakladatelem tohoto e-shopu jsem já Jan Valeš. V minulosti jsem působil na internetové scéně jako youtuber, influencer a podnikatel, možná proto ti je můj obličej povědomý 🙂 Tento e-shop buduji od základu a chci mu dát příběh.